نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
Like Tree1 لایک
  • 1 Post By alt_f4

موضوع: بیا تا قدر آفتاب رایانه را بیشتر بدانیم

  1. #1
    Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    نوشته ها
    53

    بیا تا قدر آفتاب رایانه را بیشتر بدانیم

    با سلام به دوستان

    من مشتری قدیمی آفتاب رایانه هستم و میشه گفت یه جورایی از ابتدا با آفتاب رایانه بودم.

    چند وقتی هست وقتی کامنتهای مربوط به محصولات رو نگاه میکنم و میبینم که بعضا با بی انصافی کامل نظراتی درج شده و گاهی از قیمت های محصولات انتقاد غیر سازنده شده.
    وقتی راجع به قیمت یک محصول نظر میدیم باید چند تا چیز رو در نظر بگیریم

    1- اگر تو کشور خودمون جنس مشابه رو با قیمت پایین تر دیدید اون موقع اعتراض نسبت به قیمت محصول منطقی است.
    2- در تهییه کالا از کشور های دیگه این رو مد نظر داشته باشید که یک محصول ممکنه از چند فروشنده مختلف برای فروش گذاشته شده باشه و در بعضی موارد دیده میشه که یک جنس با ارزش 350 دلاری توسط فروشندگان مختلف تا 100 دلار هم اختلاف قیمت داره و ما هم که نمیدونیم آفتاب رایانه جنس رو از کدوم فروشنده تهییه کرده. ولی انصافا هر وقت یک فروشنده داخلی معرفی شده که یک محصول رو از آفتاب اینجا ارزونتر میده، افتاب رایانه هم قیمت محصول رو کاهش داده.
    3- در نهایت اگر قیمت یک محصول خیلی بهتون فشار میاره خب اونو نخرید.

    بازم درود به شرف مسئولان این سایت که نظرات مشتریان رو کامل در زیر محصولات درج میکنن. برای نمونه که سایتهای دیگه چطوری رفتار میکنن این رو براتون میزارم :
    من از این دیمر که در فروشگاه سایت موجوده لازم داشتم که دیدم تموم شده. گفتم شاید بتونم در فروشگاههای دیگه پیدا کنم. یه جستجو انجام دادم و دیدم همون محصولی که در این سایت با قیمت 6.900 تومان گذاشته شده رو دارن 12.000 تومان میفروشن. برای یکی از سایت ها به اسم nt-shop این کامنت رو ثبت کردم : "آفتاب رایانه همینو گذاشته 6.900 تومان" باور بفرمایید که دقیقا همین جمله رو نوشتم
    روز بعد که به سایت سر زدم دیدم مسئولان محترم سایت فوق نظر من رو تایید کردن و قیمت رو کردن 6.900 تومان ولی جای نظر من نوشتن :

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: Untitled.jpg
مشاهده: 117
حجم: 19.5 کیلو بایت


    همه میدونیم که انتقاد سازنده پیشرفت یک جریان میشه ولی اینو توجه داشته باشد که این سایت و سایتهای مشابه فقط برای رضای خدا راه اندازی نشدن و قراره از طریق این فروشگاه ها و سود حاصل از اون ذرآمد داشته باشن

    با تشکر از همه.
    تصاویر کوچک شده (Thumbnails) پیوست شده تصاویر کوچک شده (Thumbnails) پیوست شده untitled.jpg  
    ویرایش توسط alt_f4 : 11-18-2015 در ساعت 04:39 AM
    لایک کردن

  2. #2
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    نوشته ها
    24
    این شرکت شرکت خوبی بود اما جدیداً فقط محصولات جدید محصولات گرون اضافه شده است فکر میکنم سیاست های شرکت داره میره به سمت کسب سود بیشتر
    امیدوارم بیشتر به فکر قطعات ریز تر و خرد تر باشه و به نظر سنجی ها بیشتر توجه کنه قیمت یه داستانه تنوع محصولات مورد نیاز خریداران یه بحث مهمتر!

  3. #3
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    ایران - شیراز
    نوشته ها
    220
    من خیلی وقت بود از این سایت ها خرید می کردم تقریبا یه 6 سالی بود و از سال 91 به آردوینو مهاجرت کردم چون واقعا قیمتهاش خوبه. تنوع زیاد داره تجهیزات جالب و جدید هم زیاد میاره ادم رو وسوسه می کنه. شرکت هایی که من قبلا ازشون می خریدم قیمت ها بالا بود و پشتیبانی مسخره ایی هم داشتن وقتی تو انجمن سوال می کردی جواب که بلد نبودن بدن فقط بهت گیر می دادن چرا قبلا جستجو نکردی چرا اینجا سوال کردی و سوال رو می بستن.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

SEO by vBSEO