نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: سئو چیست؟

  1. #1
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    نوشته ها
    3

    سئو چیست؟

    هدف سئو کمک به وب سايت*ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي سردخانه طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس*و*جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي*کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي*شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي*دهد.

    بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه*بندي سايت*ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين کانکس مشهد فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده*سازي روش*هاي خود شد. زمان، بزرگ*ترين سرمايه*گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

    بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي*گيرند، سئو هفته ها يا ماه ها طول مي کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه*سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه*بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب ورق فلزی لیزری سايت*ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک*ها را شامل مي*شود، قرار گيرند.

    اين جاي تعجب نيست که وب سايت ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي*رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج ساندویچ پانل بزرگمهر جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي*دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي*دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت*ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي*شود.
    يک مطالعه ديگر نشان مي*دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي*کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي*کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي*کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت*ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.
    بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

    در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
    باعث ایجاد برند می شود.
    باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
    باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
    باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
    بهترین ابزار برای تبلیغات است.
    ساندویچ پانل مشهد
    ساختمان پیش ساخته مشهد
    کانکس مشهد

  2. #2
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2018
    نوشته ها
    3
    ممنون از مقاله خوبتون. اما به نظر من با توجه به آپدیت های جدید گوگل تمام سئو روی محتوا بنا شده. من با توجه به تجربه چندین ساله خودم در دنیا وب تحلیل بسیار کاملی روی وب سایت هایی که در گوگل رتبه خوبی ندارن انجام دادم که متوجه شدم این وب سایت های از لحاظ محتوایی دچار مشکلاتی هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد.

    من در ادامه به چندتا نکته اصلی اشاره میکنم:

    1. اکثر این وب سایت ها معمولا به صورت تخصصی فقط روی حوزه محتوا کار نمیکنن بلکه طراحی سایت میکنن، سئو میکنن و خلاصه همه کاری رو دارن انجام میدن و این اصلا در دنیای امروز خوب نیست. کسی که میخواد کسب و کاری رو راه اندازی کنه باید به صورت کاملا تخصصی فقط در یک زمینه کار کنه.

    2. عدم آموزش و نبود نیروی تولید محتوای حرفه ای در بسیاری از این مجموعه ها. این مسئله شاید باورش برای شما سخت باشه ولی بنده به شخصه تجربه داشتم که محتوایی رو به من با هزینه بسیار زیاد تحویل دادن اما ساختار جمله بندی فاجعه بار و پر از غلط املایی بوده.

    3. عدم ارائه استراتژی تولید محتوای حرفه ای براساس موضوع سایت و سئو. اکثر این سایت های ارائه دهنده خدمات تولید محتوا حتی خودشون اصول سئو رو رعایت نکردن نه در محتوا و نه در ساختار سایت. بنابراین این افراد نمیتونن مشاورین خوبی برای ارائه راهکار جهت استراتژی تولید محتوا و سئو باشن. بنابراین وقتی که شما پروژه تولید محتوای وب سایت خودتون رو به این افراد بسپارید عملا پول خودتون رو دور ریختید چرا که این افراد به دلیل عدم انتخاب عناوین مناسب برای موضوع مقاله، عدم انتخاب کلمه کلیدی اصلی و ... موجب میشن که مقاله شما در گوگل رتبه خوبی کسب نکنه و در نهایت شما ورودی خوبی از گوگل نداشته باشید.

    4. کپی کردن محتوا. شاید باورتون نشه اما به جد میگم که بالای 90 درصد این وب سایت های خدمات تولید محتوا کارشون اینه که موضوع رو از شما میگیرن میرن داخل اینترنت سرچ میکنن و در مورد اون موضوع هر محتوایی رو که پیدا کنن و مرتبط باشه با بیان دیگه ای مینویسن و به عنوان مقاله جدید تحویل میدن. حالا شاید بگید خب این چه مشکلی داره؟
    مشکل اصلی اینه که وقتی که شما چنین مقاله ای رو در سایتتون منتشر میکنید نباید انتظار داشته باشید که رتبه خوبی کسب کنید چرا که هیچ چیز جدیدی توسط وب سایت شما به گوگل اضافه نشده و گوگل هم خیلی به این مقالات بها نمیده مخصوصا پس از الگوریتم فلوریدا که به تازگی ارائه شده.

    5. بد قولی و عدم پشتیبانی مناسب. یکی از رایج ترین کارهای این شرکت هاست. میگن محتوا رو تا مثلا تاریخ فلان به شما تحویل میدیم بعد میبینید که از اون تاریخ چند روز گذشته و مقاله همچنان به شما تحویل داده نشده و تازه بعد از تحویل مقاله معمولا پشتیبانی خوبی ارائه نمیکنن.

    6. و ...

    دوستان عزیز این ها تنها بخشی از مشکلات این وب سایت هاست. اما اگر از من بپرسید از بین این ها کدوم مهمتره؟ من میگم عدم تخصصی کار کردن در حوزه تولید محتوا.

    دوست عزیز محتوا فقط مقاله نیست. محتوا ویدئو هم هست. محتوا پادکست هم هست. محتوا اینفوگرافیک هم هست. محتوا موشن گرافیک هم هست و ...

    راستی در مورد محتوای ویدئویی یک پیش گویی بکنم. به زودی گوگل پیش فرض نتایج خودش رو که روی web هست تغییر میده و میبره روی video. اینو از این جهت گفتم که روی محتوای ویدئویی به شدت کار کنید. (میدونم خیلی هاتو شاید اینو بدونید)

    دوستان حوزه محتوا بسیار گسترده است و در آینده ای نه چندان دور گسترده تر هم خواهد شد. همین الان دارن روی تولید محتوای VR کار میکنن در دنیا که میتونید برید بررسی کنید. خلاصه میخوام بهتون بگم که این یک ایده بسیار خوب خواهد بود برای کسانی که بتونن در این زمینه به صورت تخصصی کار کنن. درامد حاصل از این ایده هم بسیار بالاست.

    من خودم بعد از 2 ماه گشتن و آگهی گذاشتن تونستم دو نفر رو پیدا کنم که اون محتوایی رو که میخوام برام بزنن که موضوع یکی وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران بود و دیگری وکیل کلاهبرداری در تهران که چون محتوایی که به من دادن به شدت خوب نوشته شده بود و کاملا تالیفی بود نه کپی، تونستم در گوگل در این دو موضوع رتبه بسیار خوبی کسب کنم.

    من به شما عزیزان توصیه میکنم که روی این ایده فکر کنید و پس از شناسایی رقبا و تحلیل اونها یک کمپین با مخاطبین هدف مدیران وب سایت ها برید تا اون ها مشکلاتشون رو در زمینه تولید محتوا برای شما در قالب یک فرم ارسال کنن و پس از بررسی هریک از اون پاسخ ها وب سایتی رو راه اندازی کنید که تمام اون مشکلات رو برطرف کرده باشه.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

SEO by vBSEO