نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: سئو چیست؟

  1. #1
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    نوشته ها
    3

    سئو چیست؟

    اهداف سئو چیست ؟
    هدف سئو کمک به وب سايت*ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس*و*جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي*کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي*شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي*دهد.

    بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه*بندي ساختمان پیش ساخته در مشهد سايت*ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده*سازي روش*هاي خود شد. زمان، بزرگ*ترين سرمايه*گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

    بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي*گيرند، سئو هفته*ها يا ماه*ها طول مي*کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه*سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه*بندي سايت و افزايش آلاچیق در مشهد بازديدکنندگان است. براي وب سايت*ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک*ها را شامل مي*شود، قرار گيرند.

    اين جاي تعجب نيست که وب سايت*ها با ورق فلزی لیزری محصولات و خدماتي که بفروش مي*رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي*دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي*دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت*ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي*شود.
    يک مطالعه ديگر نشان مي*دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي*کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي*کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده سقف شیشه ای کليک مي*کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت*ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.
    بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

    در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
    باعث ایجاد برند می شود.
    باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
    باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
    باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
    بهترین ابزار برای تبلیغات است.
    ساندویچ پانل مشهد
    ساختمان پیش ساخته مشهد
    کانکس مشهد

  2. #2
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2018
    نوشته ها
    5
    سئو

    اقا این سئو رو خیلی بزرگش کردن. سئو چیه؟ سئو بهینه سازی تمام سایت برای گوگل. سئو چند بخش اصلی داره. تولید محتوا - بهینه سازی سورس سایت - بک لینک - سرچ کنسول

    ببنید سئو یک قدرته. یعنی هرکسی که سئو بلد باشه این قدرت رو داره که به هر بیزنسی در اینترنت جون بده. اما سوال اینه که مهمترین قسمت سئو چیه؟ قطعا تولید محتوا
    بیایید خودمونو بذاریم جای گوگل. اگر شما گوگل باشید چه سایت هایی رو در صفحه اول نشون میدید؟ قطعا سایت هایی رو نشون میدید که محتواشون نسبت به محتوای سایر سایت هایی که در اون حوزه کار می کنن بهتره. چون گوگل تمام تلاشش اینه که وقتی کاربری داره سرچ می کنه بهترین محتوا رو در زمینه ای که داره سرچ می کنه ببینه. پس محتوا خیلی اهمیت داره. اما چطوری تولید محتوا کنیم که گوگل خوشش بیاد؟ کافیه طول محتواتون در صورت امکان بیش از 1500 کلمه باشه. عکسایی که در هر مقاله استفاده می کنید خاصیت alt داشته باشه. مقالتون حتما عکس داشته باشه. عنوان مقالتون نباید بیش از 65 کاراکتر باشه و حتما عنوانتون جذاب باشه این برای خودتون بهتره چرا که باعث میشه مخاطبان بیشتری روش کلیک کنن. هراز چند گاهی اون مقاله به روز رسانی بشه. مثلا ی پاراگرافی بهش اضافه کنید یا عکساشو عوض کنید و ...

    بعد از تولید محتوا مهم ترین بخش بک لینکه. بک لینک به گوگل سیگنال میفرسته که این سایت داره در این کلمه بین سایر سایت ها معروف میشه و ازش یاد میشه. فرض کنید که شما یک سایت حقوقی دارید و میخوایید در دو کلمه وکیل طلاق در مشهد و وکیل ملکی در تهران سایتتون بیاد بالا. برای این منظور کافیه وارد انجمن ها، شبکه های اجتماعی و ... بشید و یک بک لینک با همین کلمات کلیدی به شکل بهترین وکیل طلاق در مشهد و وکیل ملکی در تهران بگیرید. این به گوگل سیگنال میده و اینطوری میشه که کم کم سایت شما در این کلمه کلیدی مورد نظر میاد بالا. یک نکته بسیار مهم هست که باید هنگام بک لینک گیری حتما رعایتش کنید. و اونم اینه که وقتی که دارید بک لینگ میگیرید حتما هر از چندگاهی مقاله ای که دارید براش بک لینک میسازید رو هم به روز رسانی کنید.

    اما سورس سایت داستانش چیه؟ ببینید اگر سایتتون رو بدید به یک برنامه نویس اونقدر کدها سایت رو براتون فشرده میکنه که سرعت لود سایتتون میره بالا. حالا چرا سرعت سایت در سئو مهمه؟ چون گوگل دوست نداره کاربرانش خیلی منتظر بمونن!!!

    اما سرچ کنسول. قبلا بهش می گفتن وبمستر تولز. سرچ کنسول نسخه آپدیت شده همون وبمسترتولزه در واقع ظاهرش عوض شده. انالیز اطلاعاتی که سرچ کنسول بهتون میده باعث میشه که اگر روی سئوی سایتتون کار کنید نتایج بهتری کسب کنید.

    خب دوستان امیدوارم که از مطلب لذت برده باشید این مطلب حاصل تجربه 15 ساله منه. از کسانی که خودشونو مشاور و مدرس کسب و کار اینترنتی میدونن به شدت دوری کنید چون فقط باعث میشن شما از ارزوهاتون دور شید و اگر دقت کنید اکثرشون یا شاید همشون به حرفایی که به خورد مردم میدن اصلا عمل نمی کنن.

  3. #3
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2016
    نوشته ها
    1
    wqewqewqewqewqeqwe
    ویرایش توسط TehranSD : 08-24-2020 در ساعت 09:27 PM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

SEO by vBSEO