نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: راه اندازی ماژول gy-99

  1. #1
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    نوشته ها
    1

    راه اندازی ماژول gy-99

    سلام

    راه اندازی این ماژول به چه صورت

    ماژول شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، مگنومتر و دماسنج 10 محوره GY-99

    است؟
    خروجی سریال دقیقا روی چه سرعتی تنظیم شده است؟ داده های خروجی به صورت مداوم ارسال می شوند یا باید دستوری ارسال شود؟

    به صورت پیشفرض خروجی USART هست یا باید پشت برد PS رو به هم متصل کرد؟

    دیتاشیتی از این ماژول انگار وجود نداره

  2. #2
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2018
    نوشته ها
    4
    مدل لباس عروس جدید



    انتخاب مدل لباس عروس که شما را در شب عروسیتان بهترین نشان دهد قطعا

    نیازمند تحقیق و جستجوی فروان می باشد. با توجه به گستردگی دنیای مد در قرن حاضر هر روزه با تغییرات رو به بهبود زیادی مواجه می شویم. عروس های حال حاضر برای درخشیدن بیشتر در شب عروسیشان به نکات بسیار ریزی توجه می کنند که شاید در گذشته کمتر به ذهن کسی می رسید. برای اسانی کار شما گلچینی از بهترین مدل های لباس عروس از بهترین ژورنال های روز دنیا جمع آوری کرده ایم. با امید اینکه در شب عروستان بخاطر پیدا کردن مدلی مناسب رضایت کافی را از ما داشته باشید.


    عکس های عاشقانه

    عکس عاشقانه را همه دوست دارند، چون با دیدن آن ها احساس خوبی به آدم دست می دهد. در بخش گالری تصاویر عاشقانه جدیدترین عکس های عاشقانه و رمانتیک را به صورت روزانه برای شما قرار می دهیم، تا هر روز بتوانید عکس های عاشقانه زیبا و دلنشین را ملاحظه نمایید.

    در این بخش سایت تلاش کرده ایم تا عکس نوشته های عاشقانه زیبا تصویر های عاشقانه و غمگین رومانتیک با متن های خاص و جدید را برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و یا قرار دادن عکس پروفایل عاشقانهبرای شما عزیزان گردآوری نماییم.

    تصاویر عاشقانه
    تصاویر عاشقانه ای که در بخش گالری تصاویر سایت قرار می گیرد با موضوعات مختلف از جمله تصاویر غمگین و رومانتیک، عکس ازدواج، عکس دونفره، عکس عشقولانه، عکس رومانتیک و ... برای شما جمع آوری شده است.

    برای اینکه تصاویر را با کیفیت مطلوب مشاهده نمایید بر روی هر تصویر کلیک نمایید تا تصویر به صورت بزرگ برای شما نمایش داده شود.

    امیدواریم این تصاویر مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد



    لباس مجلسی

    مدل مانتو اسپرت جدید دخترانه
    مدل مانتو زنانه جدید 2018 مدل مانتو زنانه جدید و شیک مدل مانتو زنانه جدید 97 انواع مدل مانتو زنانه و دخترانه مدل مانتو مجلسی و اسپرت زنانه جدید دخترانه . امروزه تنوع مدل مانتومدل مانتو در بازار بسیار زیاد می باشد و با توجه به فصل مد و ترند مانتو هم تغیر پیدا می کند و مدل های جدیدی به بازار می آید. به همین دلیل مجموعه ای از مدل های مانتو زنانه جدید را همراه با مقالات زیبایی در زمینه سلامت ، سبک زندگی ، روانشناسی و… قرار میدهیم.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

SEO by vBSEO