صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 33
Like Tree4 لایک

موضوع: مشکل در راه اندازی داکت فن

  1. #21
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    محل سکونت
    iran
    نوشته ها
    6
    سلام به گرفتاری این صفحه رو پیدا کردم یکی سوال من واسش پیش نیومده بود یعنی من سر رشته ی چندانی ندارم سوالاتی داشتم لطفا کسی که بلده و سرو کار داشته راهنماییم کنید دوتا فن و دوتا اسپید خریدم حالا میخوام رو ماشین رو ورودی هوا نصب کنم اول اینکه ولتاژ ماشین تو حالت روشن تا 14.5 میرسه بهش اسیبی نمیزنه؟ اگه میزنه چکار کنم؟
    دوم به جای این تستر نمیشه کاری کرد که با گاز خوردن ماشین سرعت فن و کم و زیاد کنم حالت توربو اخه یه کمی ناجوره تستر و برم تو اتاق اصلا سخته هی پیچشو کم و زیاد کنم اگه وسیله ای میشناسید دقیقا بگید چکار کنم یا عکسی بدید ممنون دوستان

  2. #22
    Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    محل سکونت
    ایران اسلامی
    نوشته ها
    67
    دوست عزیز سلام خیر با این ولتاژ مشکلی ندارید ، اما در مورد سوال دوم ببینید برای اسپید کنترل پالس pwm احتیاج هست برای دوران بجای رادیو کنترل ، در اینکه حتما باید از تستر استفاده شه شکی نیست ولی شما میتونید اگر سررشته دارید پتانسیومتر اونو با یه پتانسیومتر خطی جایگزین کنید و اونو به سیم گاز وصل کنید با مقداری خلاقیت

  3. #23
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    نوشته ها
    229
    خود دریچه گاز خودرو هم پتانسیومتر داره ، شاید بتونی از اونم استفاده کنی ، فقط مواظب باش که به هم نریزه
    لایک کردن

  4. #24
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    محل سکونت
    iran
    نوشته ها
    6
    ممنون از راهنماییتون فقط یه مشکلی هست من سر رشته ندارم ماشینم لیفان x60 هستش فکر کنم از پتانسیومتر خطی منظورتون این بود که به سیم گاز اون وصل کنم منظورتون سیم شبیه سیم گاز موتور سیکلت بود ولی از اون سیمها نداره پدال گاز برقیه با سیم برق به دریچه گاز وصل شده البته اگه منظورتون اون بود اگه راهی داره که بشه انجام داد اگه کسی بتونه اون قسمتو واسم درست کنه ازش میخرم البته جسارت نشه اگه وقت نمیشه یا...به صورت ساده تر هم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
    میخواستم توربو شارژ برقی اماده بگیرم ولی موتورهاش از این نوع مثل اسباب بازیه مدل هلزونی هم خیلی بزرگه این موتور واسه نصبش خیلی رو ماشین بهتره
    منتظرم یا علی

  5. #25
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    محل سکونت
    iran
    نوشته ها
    6
    سلام لطفا اگه کسی این قضیه رو میتونست واسم حل کنه کمک کنه

  6. #26
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    محل سکونت
    iran
    نوشته ها
    6
    سلام من استفاده کردمو این سیم بندی اشتباهه که فرستادید البته این شکل کار میکنه ولی دور برعکس میزنه باید سیم زرد به اولی که مقابل سیم پاور قرمزه وصل بشه ابی به وسطی وقرمز به روبرو مشکی وصل شه که دورش درست شه و از سمتی که سیم داکت لحیم شده باید باد بیرون بیاد که پشت داکت میشه الان یه سوالی داشتم از دوستان دلیل اینکه وقتی پتانسیومتر تستر رو تا اخر میچرخونم ول میشه کمی عقبتر از اخرش به حداکثر میرسه ولی وقتی سیمبندی برعکسه و فن دور برعکس میزنه میشه تا اخر چرخوند و دوم این داکت 20 امپره دیگه ولی من از همینجا تستر و اسپید کنترل 30 امپر گرفتم ولی بعد 2 دقیقه در هر دو حالت خیلی عجیب داغ میشه مشکلی هست یا کلا همه هیتسینگ وصل میکنن؟

  7. #27
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    محل سکونت
    iran
    نوشته ها
    6
    سلام من استفاده کردمو این سیم بندی اشتباهه که فرستادید البته این شکل کار میکنه ولی دور برعکس میزنه باید سیم زرد به اولی که مقابل سیم پاور قرمزه وصل بشه ابی به وسطی وقرمز به روبرو مشکی وصل شه که دورش درست شه و از سمتی که سیم داکت لحیم شده باید باد بیرون بیاد که پشت داکت میشه الان یه سوالی داشتم از دوستان دلیل اینکه وقتی پتانسیومتر تستر رو تا اخر میچرخونم ول میشه کمی عقبتر از اخرش به حداکثر میرسه ولی وقتی سیمبندی برعکسه و فن دور برعکس میزنه میشه تا اخر چرخوند و دوم این داکت 20 امپره دیگه ولی من از همینجا تستر و اسپید کنترل 30 امپر گرفتم ولی بعد 2 دقیقه در هر دو حالت خیلی عجیب داغ میشه مشکلی هست یا کلا همه هیتسینگ وصل میکنن؟

  8. #28
    مدیر گروه
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    3,967
    نقل قول نوشته اصلی توسط ayoub.j88 نمایش پست ها
    سلام من استفاده کردمو این سیم بندی اشتباهه که فرستادید البته این شکل کار میکنه ولی دور برعکس میزنه باید سیم زرد به اولی که مقابل سیم پاور قرمزه وصل بشه ابی به وسطی وقرمز به روبرو مشکی وصل شه که دورش درست شه و از سمتی که سیم داکت لحیم شده باید باد بیرون بیاد که پشت داکت میشه الان یه سوالی داشتم از دوستان دلیل اینکه وقتی پتانسیومتر تستر رو تا اخر میچرخونم ول میشه کمی عقبتر از اخرش به حداکثر میرسه ولی وقتی سیمبندی برعکسه و فن دور برعکس میزنه میشه تا اخر چرخوند و دوم این داکت 20 امپره دیگه ولی من از همینجا تستر و اسپید کنترل 30 امپر گرفتم ولی بعد 2 دقیقه در هر دو حالت خیلی عجیب داغ میشه مشکلی هست یا کلا همه هیتسینگ وصل میکنن؟
    دوست عزیز به جواب سوالاتتون رسیدید یا نه !!!

  9. #29
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    نوشته ها
    21
    سلام
    من این داکت فن براشلس رو میخوام راه اندازی کنم ، اسپید کنترلر هم براش از فروشگاه سایت تهیه کردم ، طبق نوشته سایت دور کاری موتور تا 20000 و جریانش 20 آمپر هست ولی من با سروو تستر روی درایو تست میکنم دور کاری حداکثری که میده در حد فن کامپیوتره اونم بعد چند ثانیه قطع میکنه ، وقتی ولوم رو رو دور خیلی خیلی پایین میزارم یکنواخت کار میکنه ، به منبع تغذیه شک کردم ، از باتری ماشین استفاده کردم ، تاثیری نداشت ، فیلم و عکسش رو هم پیوست میکنم ، در ترتیب سیم های خروجی از درایو به موتور مطمئن نیستم چون اولین بار هست با موتور براشلس کار میکنم و راهنما یا نوشته ای هم رو سیمهای خروجی اسپیدکنترلر وجود نداره ، چند نفر از دوستان مشکل رو از ضعف کنترلر میدونن ، گفتم قبل از تماس با بخش فنی اینجا مطرح کنم ، به نظرتون مشکل چیه

    لینک فیلم : 6 مگ
    http://uupload.ir/view/t0n_ductfan-film.mp4

    ductfan-film

    @magmagmary
    لطفا راهنمایی بفرمائید.
    تصاویر کوچک شده (Thumbnails) پیوست شده تصاویر کوچک شده (Thumbnails) پیوست شده ductfan.jpg  

  10. #30
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    نوشته ها
    21
    کسی نیست راهنمائی کنه ؟ یه مدتی انجمن خیلی سوت وکوره احتمالا دلیلش گروههای تلگرامیه که دیگه کسی به فرومها سر نمیزنه

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

SEO by vBSEO