نقل قول نوشته اصلی توسط مهدی... نمایش پست ها
توجیح علمی که داره...(خصوصا در خودروسازی که استفاده میشه..)
ماکه نمیخایم سرما ایجاد کنیم!...شما زمانی که سمت گرم ماژول حرارت بدین..به همون اندازه که گرم میشه طرف دیگه هم سرد خواهد شد..و با یک فن طرف سردو خنکش میکنیم که دماش زیاد پایین نیاد.. ..ولی ماکه نمیخایم تا(-10) سردش بشه!...
زمانی که با فن طرف سردو خنک کنیم هم دیگه یخ نمیزنه..هم جریان بیشتری بهمون میده..(1.2تا6امپر)..

اقای هدی این جریانی که تو دیتاشیت زده معمولا به صورت عملی نمی تونید درش بیارید بنابراین جریان شما قائدتا باید کمتر از 6 آمپر باشه و این که حتما با یه ولت متر جریان رو بسنجید و چک کنید با تغییر دمای کولر این امپر و ولتاژ ( در کل میشه گفت توان ) باید تغییر کنه

حالا دماتون رو یه طوری تنظیم کنید که آمپر خروجی شما بهتر بشه .
این انجمن در باره اندازه گیری جریان توضیح داده
اندازه گیری آمپر خروجی شارژر - Persian RC