سلام
من یک پرینتر سه بعدی FDM از نوع کارتزین ساختم. تا به الان ساخت دستگاه تقریبا تموم شده. من از Arduino Mega 2560 و ramps 1.4 به عنوان کنترلر استفاده کردم و از فریمویر Marlin استفاده کردم. الان از طریق برنامه pronterface میتونم محورها رو حرکت بدم. ولی بعد از اتصال اکسترودر(MK8) با Ramps وقنی از pronterface دمای hotend رو روی pla185 ست میکنم بلافاصله با این خطا رو به رو میشم:
Heater_ID:0
errorrinter halted. kill() called!
و از اون به بعد دیگه هر فرمانی مبنی بر حرکت محورها اعمال میکنم دیگه اتفاقی نمیفته! این در حالیه که با وجود اینکه سیم های hotend به برد وصله، تا قبل از اینکه set رو بزنم محورها حرکت میکنن و مشکلی ندارن ولی به محض روشن کردن یا همون ست کردن hotend از pronterface این خطا رو میده. البته با وجود این خطا دمای hotend هم ظاهرا هیچ تغییری نمیکنه!
البته در یک حالت دیگه هم این خطا رو میده. اونم موقعیه که تا وقتی که ترمیستور به برد وصل نشده (و البته قبل از زدن set ) همه چیز خوبه و محور ها حرکت میکنن ولی همین که ترمیستور رو به برد وصل میکنم تا میخوام فرمانی برای حرکت محور ها بدم باز خطای errorrinter halted. kill() called! رو میده!
البته برای حل این قضیه کارهایی هم کردم. مثلا:
THERMAL_PROTECTION_HOTENDS رو در بخش configuration.h مارلین کامنت کردم که اعمال نشه ولی باز درست نشد. یا اینکه با پارامترهای WATCH_TEMP_PERIOD و WATCH_TEMP_INCREASE بازی کردم ولی باز هم درست نشد. البته اتصال سیم ها رو هم چک کردم.
بعد از مواجهه با این خطا تقریبا پروژم متوقف شده ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.