صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 50
Like Tree17 لایک

موضوع: شیلد و ماژول نمایشگر لمسی 2.4 اینچ آردوینو uno

Hybrid View

  1. #1
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    7
    چیپ این ماژول 9595 هستش ولی هیچ منبع یا کتابخانه ای موجود نیست
    بنده با اتکا به کتابخانه های موجود چیپst7781, این lcd را خریداری کردم
    که متاسفانه با نمونه ای که برای بنده فرستاده اید تفاوت دارد!
    حداقل اطلاعات غلط و فریبنده در توضیحات محصول ارایه نکنید

  2. #2
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    نوشته ها
    4
    فرمودید فایل های مورد نیاز اپلود شده.من متاسفانه پیدا نکردم.لطفا کمک منید

  3. #3
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    7
    پس کتابخانه و درایور کجا اپلود شده؟؟!
    این همه صبر کردیم....

  4. #4
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    نوشته ها
    4
    بعد از صبر برای کتابخانه،گفتند که ماژول رو براشون پست کنم.من هم یکی دیگه خریدم که امیدوارم مثل قبلی نباشه.
    جالب برای من این هست که ابتدا گفتند چیپ نگفته و سر خود توسط تامین کننده عوض شده و ما در حال تهیه کتاب خانه برای این چیپ هستیم. قبول کردیم که این چیپ موجود رو با وجود مغایرت با چیزی که در سایت موجود هست رو بپذیریم و منتظر کتاب خانه بمونیم.بعد از مدتی که من تماس گرفتم گفتند که اطلاع رسانی شده و اگه مشکلی هست ماژول رو با پست عادی مرجوع کنید!!!!!!!!!
    در اطلاع رسانی نوشته شده::
    "عزیزانی که قبلا(25-03-94 الی 10-04-94) این محصول را خریداری نموده اند در صورتی که موفق به راه اندازی این ماژول نمی شوند احتمالا بدلیل عدم اشنایی و البته تغیرات بدون هماهنگی سازنده به شیلد اسیب رسانده اند و یا چیپ درایور ان قابل شناسایی و راه اندازی نمی باشد""
    - نکته اول اینکه شیلدی که به صورت استاندارد بر روی برد اردوینو متصل میشود،چگونه میشود به دلیل عدم اشنایی به برد اسیب رساند،؟!!!
    -نکته دوم اینکه بعد از حدود 15 روز با توجه به اینکه ابتدا گفتند کتابخانه جدید در حال تهیه میباشد،چگونه میشود که بیان میشود این برد تست شده و هیچ مشکلی ندارد با ان کتابخانه داخل فروم که اپ لود شده!!!!
    -نکته سوم اینکه در اطلاع رساتی نوشته شده خریداران تا تاریخ دهم تیر.در صورتی که چند روز بعد این مشکل نحصول عدم موجودی شد!!!؟
    در اینجا این جمع بندی رو میتونم بکنم که فروشگاه توپ رو در انتها در زمین خریدار انداخته بخاطر این موضوع که در قبل گفتند چیپ تغییر کرده و الان با بیان مطالب دو بهلو گفتند که تست شده و مشکلی نیست و به دلیل عدم اشنایی و....
    و بعد هم فروشگاه خود رو موظف به و متعهد به قبول مرجوع شدن کالا میدونه!!!!

    صداقت و شفافیت یکی از شاخصه های کسب و کار الکترونیکی هست.
    من به عنوان مشتری نگران پول قطعه نیستم.من به عنوان مشتری 10 روز منتظر بر طرف شدن مشکل بودم و اینکه در انتها گفته شود احتمالا بخاطر عدم اشنایی به برد اسیب رسیده.
    ویرایش توسط seity : 07-06-2015 در ساعت 07:00 AM دلیل: نکته جدید

  5. #5
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    7
    واقعا باعث تاسفه
    این همه انتظار برای هیچ و پوچ!
    زمان تلف شده+ مرجوع قطعه+ ناتمام ماندن کار+ عدم تعهد به وظایف+ ... = ؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا مشتری هاتون رو چی فرض کردید که اینگونه سرگرمشون میکنید!؟
    همانطور که دوستمون گفت, باتوجه به اینکه این ال سی دی شیلد هستش, امکان نصب اشتباه بر روی برد یونو وجود ندارد

  6. #6
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    7
    خیلی غیر منطقی هستش که قطعه ای را خریداری کنیم و سه بار هزینه ی پست ان را بپردازیم!!
    یکبار خرید قطعه+ هزینه پست
    یکبار تماسهای مکرر و انتطار زیاد برای اصلاح اطلاعات فریبنده محصول+ هزینه پست و مرجوعی قطعه
    یکبار خرید مجدد قطعه ی سالم با مبلغی بیشتر+ هزینه پست
    در نهایت در صورت انصراف, فقط پول قطعه ی اولیه + یک هزینه ی پستی به خریدار داده می شود!!
    (نکته: هزینه ی تماس های مکرر و جواب های متنوع فروشگاه بیش از پول قطعه شده است!)

  7. #7
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    نوشته ها
    1
    با سلام به دوستان من این ماژول تهیه کردم وطبق برنامه های ارائه شده پیش رفتم واین ماژول بخوبی داره کارمیکنه فکر کنم دوستان توی نصب کتابخانه ها مشکل داشته باشند چون بعدازمدتی این مشکل برای من نیز اتفاق افتاد ولی بانصب دوباره کتابخانه دوباره روبراه شد

  8. #8
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    نوشته ها
    4
    سلام اقا فرشاد.شما کی خریدید.این 50 تا جدید که اضافه شده مشکلی نداره.منم یکی خریدم اکی بود

  9. #9
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    نوشته ها
    4
    من اولی رو که خریدم رو با پست مرجوع کردم.
    امروز تماس گرفتن که پول رو براتون واریز میکنیم.گفتم خوب یدونه ماژول برام بفرستید!!!!گفتن نمیشه.میگن پولشو میدیم دوباره خرید کنید.بعد هم پول پست رو نمیدن.من یک بار 9000 تومن موقع خرید دادم.دوباره 5000 بابت مرجوع بعلاوه هزینه ایاب ذهاب تا اداره پست.دوباره 9000 تومن هم باید بدم که یک ماژول دیگه بگیرم.جمعا 23000 تومن!!!اگفتم پول پست چی.گفتن که شما این محصول رو با محصولات دیگه خریدید.خوب اکی،اولی که خراب بود رو میگیریم که درست میگن.مرجوع و خرید دوباره رو که من نباید دوباره پرداخت کنم.حتمالا من خیلی ادم ساده ای هستم.خدارو شکر که نزدیک پایتخت هستم.اگر بعد از اینهمه دلخری که پیش اومده و اخر هم اسم من رو گذاشتن مشتری بد اخلاق،قرار باشه که اینجوری بشه.من مستقیم اقدام میکنم از طریق سامانه نماد الکترونیک.
    ویرایش توسط seity : 07-14-2015 در ساعت 02:54 PM

  10. #10
    مدیر گروه
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    4,064
    جناب صتی خرید اول شما چندین محصول بوده. 9000 تومان اولیه هم بابات همین موضوع بوده . بقیه قطعات شما سالم و بدون مشکل به دستتون رسیده بنابراین هزینه پست اول به عهده خود شما خواهد بود . لطفا در فروم در مورد این موارد پست نگذارید چون بارها با برقراری تماس تلفنی این موضوع برای شما توضیح داده شد.
    با تشکر از توجه شما

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

SEO by vBSEO