صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 24
Like Tree1 لایک

موضوع: سوال و جواب در مورد کیت های پرنده

  1. #1
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    40

    Question سوال و جواب در مورد کیت های پرنده

    سلام دوستان، من یه کیت X525 خرید کردم، که شامل 4 عدد موتور براشلس Angel A2212 - 980KV، چهار عدد اسپید کنترلر 30 آمپر ( ESC-30A ) و بقیه قطعات دیگه هست. میخواستم بدونم برای این کیت چه باطری باید تهیه کنم که هم وزن مناسبی داشته باشه و و هم آمپر ساعتش مناسب باشه؟

  2. #2
    مدیر اصلی
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    440
    با سلام
    باطری شما باید 2 یا 3 سل باشه ، برای محسابه وزن باطری هم به تراست موتور ها و وزن کل سازه توجه کنید، برای اطلاعات بیشتر لطفا به جدول زیر مراجعه نمایید:
    A2212 980 KV Brushless Exterior Rotor Motor For RC Airplane Quadcopter $15.59 Free Shipping @GoodLuckBuy.com

  3. #3
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    40
    با تشکر از پاسخ گویی مناسب شما. من باطری 3 سل 2200 میلی آمپر 55C تهیه کردم. انشالله که تو محاسباتم اشتباهی نکره باشم. در ضمن من متوجه نشدم که منظور از تراست چیه؟ طبق جدولی که شما آدرسشو دادید، برای این موتور که موتور من هم همینه، تراستو با ملخ 10x4.7 و ولتاژ 11 (برای 3سل) زده 820g، یعنی کوادروتر من که چهارتا از این موتور ها و ملخ 10x4.5 میخواد نصب بشه چقدر میتونه وزن تحمل کنه؟

  4. #4
    مدیر اصلی
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    440
    سلام
    اگر ملخ ها 1047 بودند احتمالا در بهترین حالت وزنی در حدود 3280 گرم ،ولی خوب در مورد این ملخ نمی تونم بگم وزن قابل تحمل ممکنه چقدر کمتر بشه.

  5. #5
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    نوشته ها
    13
    اگر اطلاعات جدول صحت داشته باشه (!) یه چیزی در حدود 1350 تا 1600 گرم میتونه وزن کلی پرنده شما باشه.

  6. #6
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    40
    نقل قول نوشته اصلی توسط spark نمایش پست ها
    سلام
    اگر ملخ ها 1047 بودند احتمالا در بهترین حالت وزنی در حدود 3280 گرم ،ولی خوب در مورد این ملخ نمی تونم بگم وزن قابل تحمل ممکنه چقدر کمتر بشه.
    سلام، یعنی من میتونم برای کواد خودم با مشخصاتی که گفتم، بجای ملخ 1045 از ملخ 1047 استفاده کنم؟ مشکلی ایجاد نمیشه؟

  7. #7
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    40
    سلام
    من کواد خودم راه اندازی کردم، از لحاظ فیزیکی هم درست نصب کردم، برای فلایت کنترلر هم از MWC2560 با فرمور 2.3 Multiwii استفاده کردم، برای IMU از GY-87 و GPS هم NEO-6M استفاده میکنم. با نرم افزاری Multiwii GUI تمام مقادیر برای IMU درسته یعنی کالیبرشم میکنم. و داده های GPS هم درسته. رادیو کنترل من هم jr XG6 هست که 6کاناله هست. اولین مشکل من اینکه طبق حالت معمولی با پایین سمت راست نگه داشتن اهرم Throttle هست که کواد arm نمیشه، البته بصورت موقت برای ARM شدن از AUX1 توی حالت Hi استفاده میکنم و ARM هم میشه. مشکل دوم من و اصلیترین مشکلم، در مورد روشن شدن موتورها هست، قبلش بگم که ECS ها رو با خود کد multiwii و با فعال کردن (define ESC_CALIB_CANNOT_FLY#) کالیبره کردم، و دوباره با غیرفعال کردن اون کد فرمورو به حالت عادی برگدوندم. حالا مشکل اینجاست که وقتی که موتورها روشن میشه، موتور جلو سمت چپ ضعیفتر از بقیه کار میکنه و باعث میشه که کواد به سمت جلو و سمت چپ منحرف بشه. در ضمن در حالتی که ماژول های IMU و GPS هم بهش وصل نکنم باز این مشکلو داره. دوستان اگه میتونن کمک کنن. با تشکر

  8. #8
    Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    نوشته ها
    39
    نقل قول نوشته اصلی توسط romeo82ir نمایش پست ها
    سلام
    من کواد خودم راه اندازی کردم، از لحاظ فیزیکی هم درست نصب کردم، برای فلایت کنترلر هم از mwc2560 با فرمور 2.3 multiwii استفاده کردم، برای imu از gy-87 و gps هم neo-6m استفاده میکنم. با نرم افزاری multiwii gui تمام مقادیر برای imu درسته یعنی کالیبرشم میکنم. و داده های gps هم درسته. رادیو کنترل من هم jr xg6 هست که 6کاناله هست. اولین مشکل من اینکه طبق حالت معمولی با پایین سمت راست نگه داشتن اهرم throttle هست که کواد arm نمیشه، البته بصورت موقت برای arm شدن از aux1 توی حالت hi استفاده میکنم و arm هم میشه. مشکل دوم من و اصلیترین مشکلم، در مورد روشن شدن موتورها هست، قبلش بگم که ecs ها رو با خود کد multiwii و با فعال کردن (define esc_calib_cannot_fly#) کالیبره کردم، و دوباره با غیرفعال کردن اون کد فرمورو به حالت عادی برگدوندم. حالا مشکل اینجاست که وقتی که موتورها روشن میشه، موتور جلو سمت چپ ضعیفتر از بقیه کار میکنه و باعث میشه که کواد به سمت جلو و سمت چپ منحرف بشه. در ضمن در حالتی که ماژول های imu و gps هم بهش وصل نکنم باز این مشکلو داره. دوستان اگه میتونن کمک کنن. با تشکر
    پس احتمالا یا موتورت خرابه یا همون ecs ت خرابه یا کالیبره نشده! بعضی از این مدار درایوها برای تنظیمشون یه برد جدا دارن! شاید با اون درست شه!

  9. #9
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    40
    نقل قول نوشته اصلی توسط yosoufe نمایش پست ها
    پس احتمالا یا موتورت خرابه یا همون ecs ت خرابه یا کالیبره نشده! بعضی از این مدار درایوها برای تنظیمشون یه برد جدا دارن! شاید با اون درست شه!
    پس من برای اطمینان جای موتور و جای esc رو عوض میکنم، اگه برای اون قسمت هم این حالات پیش بیاد که 100% خرابه، حالا اگه esc کالیبره نبود از کجا این مدار برای تنظیمو تهیه کنم، و یا میشه خودم بسازم؟

  10. #10
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    40
    فکر کنم مشکل از esc باشه! البته 100% اطمینان ندارم، آخه جای esc عوض کردم، دیدم که اون مشکلو داره؟ به نظرتون چیکار باید کنم، یا باید یه esc دیگه بگیرم؟

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

SEO by vBSEO