نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: معماری و آردوینو

  1. #1
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    نوشته ها
    1

    Question معماری و آردوینو

    سلام به همه دوستان عزیزم،
    من دانشجو ترم آخر کارشناسی ارشد معماری هستم و تقریباً از کار با آردوینو هیچی نمیدونم. با توجه به موضوع پایان نامم که در ارتباط با معماری و محیط تعاملی هست باید کار با آردوینو رو یاد بگیرم. چیزی که برام مهمه کار با انواع حسگر ها و تبدیل اطلاعاتی که از حسگرها گرفته میشه به بازو های حرکتی جهت حرکت و تغیر شکل در اون بازوها هست. لطفا بهم کمک کنید که از کجا باید شروع کنم و اینکه چه چیزایی مهمتر که یاد بگیرم با توجه به موضوع هایی که گفتم. در ضمن من اصفهان هستم. آیا جایی رو در اصفهان میشناسید که بتونم آموزش ببینم؟
    ار وقتی که میذارید مچکرم.

  2. #2
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    نوشته ها
    1
    سلام و به جمع آردوینو خوش اومدین اول باید ایده ی کلی تون رو در نظر بگیرین. می تونین با سرچ کردن از ایده های دیگران هم الهام بگیرین. بعد ببینید چه سنسورهایی برای کارتون مورد نیازه. بازوهای حرکتی رو می تونید تهیه کنید، مثلا از اینجا:
    کیت های رباتیک
    یا این که خودتون بسازید. مثلا به این صورت:
    فیلم روش ساخت یک بازوی رباتیک پیشرفته در خانه
    قدم سوم اینه که مشخص کنید سنسورها چه ارتباطی با بازوها دارند که از طریق برنامه نویسی آردوینو انجام می شه. برنامه نوشتن برای آردوینو راحته حتی اگر تا حالا هیچ برنامه ای ننوشتید. برای آشنا شدن اولیه، یکی دو تا مثال رو نگاه کنید:
    Blink
    Analog Read Serial
    اگر قبل از تهیه سنسورها و ماژول ها درباره ی اون ها سرچ کنید، می تونید انواعی رو پیدا کنید که در اینترنت مطالب بیشتر و حتی کدهای نوشته شده ای براشون وجود داره. ترجیحا به جای سنسور خالی، ماژول اون سنسور رو تهیه کنید تا درگیر مباحث الکترونیک برای راه اندازی سنسور نباشید.
    اول از همه یک آردوینو تهیه کنید که فکر می کنم برای کار شما آردوینو مگا 2560 مناسبه(با توجه به ورودی-خروجی های زیادی که داره). اورجینال بودنش هم اهمیتی نداره. بعد برنامه ی آردوینو رو از اینجا دانلود کنید:
    Download the Arduino IDE
    اگر به انگلیسی سرچ کنید، مخصوصا ویدیوها رو ببینین، کارتون خیلی راحت تره. اگر هم با فارسی راحت ترین مطالب زیادی می تونید پیدا کنید.
    به هر سوالی که برخوردید، به احتمال خیلی زیاد افراد مختلفی قبل از شما پرسیدن و جواب ها رو می تونید در اینترنت مخصوصا فروم آردوینو پیدا کنید. اگر هم نبود همون جا یا همین جا بپرسین.
    امیدوارم از پروژه تون لذت ببرید و بعد از اتمامش هم اگر دوست داشتین، راجع بهش بنویسید که کمکی به معماران بعد از شما باشه

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

SEO by vBSEO