سلاااام
بلاخره موفق شدم اولین پرینتو از دستگاه بگیرم و باید بگم نتیجه رضایتبخش بودش
البته هنوز مشکلاتی توی تنظیم فاصله نازل از صفحه و مشکل بلند شدن قطعه از روی هیت بد رو دارم و گه گاهی اتفاق می افته اما خب جواب دادش و الان باید به این ریزه کاری های تنظیمش برسم .
برای اینکه قطعه کار از روی شیشه بلند نشه باید چیکار کرد ؟ ( تافت رو امتحان کردم ، بهتر میشه اما انگار بگیر نگیر داره گاهی )
- کسی روش خاصی به ذهنش نمیرسه ؟ پیشنهادی ؟ راه حلی ؟
بیصبرانه منتظر جوابتون هستم![]()


4 لایک
LinkBack URL
About LinkBacks




پاسخ با نقل قول
