صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 41
Like Tree4 لایک

موضوع: چاپگر 3d با آردوینو mega 2560 و ramps 1.4

Hybrid View

  1. #1
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    نوشته ها
    14
    سلاااام

    بلاخره موفق شدم اولین پرینتو از دستگاه بگیرم و باید بگم نتیجه رضایتبخش بودش

    البته هنوز مشکلاتی توی تنظیم فاصله نازل از صفحه و مشکل بلند شدن قطعه از روی هیت بد رو دارم و گه گاهی اتفاق می افته اما خب جواب دادش و الان باید به این ریزه کاری های تنظیمش برسم .

    برای اینکه قطعه کار از روی شیشه بلند نشه باید چیکار کرد ؟ ( تافت رو امتحان کردم ، بهتر میشه اما انگار بگیر نگیر داره گاهی )
    - کسی روش خاصی به ذهنش نمیرسه ؟ پیشنهادی ؟ راه حلی ؟

    بیصبرانه منتظر جوابتون هستم

  2. #2
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    231
    چسب ماتيكى بزنيد و ١٠ دقيقه صبر كنيد بعد كارو شروع كنيد يا چسب ابى blue masking tape يا kapton عريض استفاده كنيد (كه در فروشگاه هست) روي شيشه بزنيد .
    البته اگه شيشه درست گرم شه نياز به اين كارا نيست .
    من يه سوال داشتم . در اسلايسر ، حداقل و حداكثر قطر فيلامنت رو ميخواد ، من الكى هردو رو زدم 1.75 . شما همينكارو كرديد يا اندازه گرفتيد ؟ چون من نميتونم انقد دقيق اندازه بگيرم واسه سوال شد ديگران اندازه گرفتند يا عدد الكى زدن ؟
    با تشكر

  3. #3
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    نوشته ها
    14
    سلام

    من از انجین کورا برای تبدیل استفاده میکنم و قطر حداقل و حداکثر نمیخواد و فقط قطر فیلامنتو ازم میپرسه که زدم 1.75 و هیچ مشکلی نداشتم البته اوایل یکم اضافه میزد که با کم کردن گام موتور پله ای اکسترودرم بعد چنتا پرینت تنظیم شد .

  4. #4
    hro
    hro آنلاین نیست.
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    نوشته ها
    12
    سلام
    من یک منبع تغذیه صنعتیدوازده ولتی 20 وات با دو خروجی دارم .
    میتونم هر خروجی رو که حدس میزنم هر کدومشون 10 واتی باشن به یک ورودی کارت ramps 1.4 وصل کنم ؟
    آیا کارت با این ورودی های 10 آمپری نمی سوزه ؟

  5. #5
    Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    نوشته ها
    40
    سلام
    هیچ مشکلی بوجود نمیاد
    زیاد بودن ولتاژ باعث سوختن میشه
    وگرنه زیاد بودن جریان آسیب نمیرسونه
    لایک کردن

  6. #6
    hro
    hro آنلاین نیست.
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    نوشته ها
    12
    سلام
    از پاسخ شما ممنونم
    لایک کردن

  7. #7
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    نوشته ها
    3

    پرینتر سه بعدی مشکل در لایه گذاری

    *
    پرینتر پروسا درست کردم زمان پرینتر لایه ها رو گم میکنه از برد اردینو یا چیز دیگس*
    کلا لایه ها رو جا به جا میزاره یاز از اول کار جا ب جا میزاره یا وسط کار لطفا راهنمایی کنید*
    تلگرامم @ho3ein184
    خواهش میکنم جواب بدین

  8. #8
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    64
    نقل قول نوشته اصلی توسط 18ho3ein نمایش پست ها
    *
    پرینتر پروسا درست کردم زمان پرینتر لایه ها رو گم میکنه از برد اردینو یا چیز دیگس*
    کلا لایه ها رو جا به جا میزاره یاز از اول کار جا ب جا میزاره یا وسط کار لطفا راهنمایی کنید*
    تلگرامم @ho3ein184
    خواهش میکنم جواب بدین


    با سلام
    سفتی تسمه ها
    محل قرارگیری پولی بر روی موتور
    برسی سلامت موتور
    برسی step per mm

  9. #9
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2015
    نوشته ها
    14
    سلام خسته نباشید
    من یک ال سی دی پرینتر مدلFull Graphic Smart Controller خریدم و قسمت پایه sd آنرا جدا کردم تا به وسیله کابل جای دیگر دستگاه نصب کنم ولی هنگام جدا کردن پایه ها جک sd سه پایه آن از برد جدا شده
    حالا اگه براتون زحمتی نیست به من بگید این سه پایه را چگونه سیم کشی و به جک جدا شده لحیم کنم در ضمن آدرس شماتیکی از برد ال سی دی رو پیوست کردم
    پایه های جدا شده 9 و 8 و 11 میباشد طبق شماتیک زیر
    ممنون از راهنمایی تون
    http://reprap.org/mediawiki/images/7...apdiscount.pdf

  10. #10
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    64
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen.j نمایش پست ها
    سلام خسته نباشید
    من یک ال سی دی پرینتر مدلFull Graphic Smart Controller خریدم و قسمت پایه sd آنرا جدا کردم تا به وسیله کابل جای دیگر دستگاه نصب کنم ولی هنگام جدا کردن پایه ها جک sd سه پایه آن از برد جدا شده
    حالا اگه براتون زحمتی نیست به من بگید این سه پایه را چگونه سیم کشی و به جک جدا شده لحیم کنم در ضمن آدرس شماتیکی از برد ال سی دی رو پیوست کردم
    پایه های جدا شده 9 و 8 و 11 میباشد طبق شماتیک زیر
    ممنون از راهنمایی تون
    http://reprap.org/mediawiki/images/7...apdiscount.pdf

    با سلام
    مسیر پایه جدا شده را دنبال کنید.
    در اولین نقطه قابل لحیم کاری(قبل از رسیدن خط مسیر به قطعات دیگر) مجدد اتصال دهید.
    بهتر بود به جای این کار یک سوکت کارت خوان و یک خشاب سیم دار تهیه می کردید.

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

SEO by vBSEO