17 لایک
-
بعد از صبر برای کتابخانه،گفتند که ماژول رو براشون پست کنم.من هم یکی دیگه خریدم که امیدوارم مثل قبلی نباشه.
جالب برای من این هست که ابتدا گفتند چیپ نگفته و سر خود توسط تامین کننده عوض شده و ما در حال تهیه کتاب خانه برای این چیپ هستیم. قبول کردیم که این چیپ موجود رو با وجود مغایرت با چیزی که در سایت موجود هست رو بپذیریم و منتظر کتاب خانه بمونیم.بعد از مدتی که من تماس گرفتم گفتند که اطلاع رسانی شده و اگه مشکلی هست ماژول رو با پست عادی مرجوع کنید!!!!!!!!!
در اطلاع رسانی نوشته شده::
"عزیزانی که قبلا(25-03-94 الی 10-04-94) این محصول را خریداری نموده اند در صورتی که موفق به راه اندازی این ماژول نمی شوند احتمالا بدلیل عدم اشنایی و البته تغیرات بدون هماهنگی سازنده به شیلد اسیب رسانده اند و یا چیپ درایور ان قابل شناسایی و راه اندازی نمی باشد""
- نکته اول اینکه شیلدی که به صورت استاندارد بر روی برد اردوینو متصل میشود،چگونه میشود به دلیل عدم اشنایی به برد اسیب رساند،؟!!!
-نکته دوم اینکه بعد از حدود 15 روز با توجه به اینکه ابتدا گفتند کتابخانه جدید در حال تهیه میباشد،چگونه میشود که بیان میشود این برد تست شده و هیچ مشکلی ندارد با ان کتابخانه داخل فروم که اپ لود شده!!!!
-نکته سوم اینکه در اطلاع رساتی نوشته شده خریداران تا تاریخ دهم تیر.در صورتی که چند روز بعد این مشکل نحصول عدم موجودی شد!!!؟
در اینجا این جمع بندی رو میتونم بکنم که فروشگاه توپ رو در انتها در زمین خریدار انداخته بخاطر این موضوع که در قبل گفتند چیپ تغییر کرده و الان با بیان مطالب دو بهلو گفتند که تست شده و مشکلی نیست و به دلیل عدم اشنایی و....
و بعد هم فروشگاه خود رو موظف به و متعهد به قبول مرجوع شدن کالا میدونه!!!!
صداقت و شفافیت یکی از شاخصه های کسب و کار الکترونیکی هست.
من به عنوان مشتری نگران پول قطعه نیستم.من به عنوان مشتری 10 روز منتظر بر طرف شدن مشکل بودم و اینکه در انتها گفته شود احتمالا بخاطر عدم اشنایی به برد اسیب رسیده.
ویرایش توسط seity : 07-06-2015 در ساعت 07:00 AM
دلیل: نکته جدید
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
- شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
- شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
- شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
-
مشاهده قوانین انجمن
SEO by vBSEO